"SOPSLUT"

Innan jag hoppade in i duschen skaffade jag mig ett chestpiece som beskriver relativt skit bra hur jag kände mig. Känner mig. SOPSLUT!


Efter duschen slängde jag in en maskin med tvätt och hetsåt två mackor. Nu sitter jag i soffan och försöker varva ner. Tyckte jag att gårdagen var stressig var denna dag... trettio gånger så stressig. Fy satan. Det är så mycket som ska göras - på så kort tid. Och när man inte har vanan inne så går allt twice as långsamt. Men men, thats life... "thats what all the people say.. you're ridin' high in april, shot dawn in may." som syrran säkert skulle ha fortsatt den där meningen. Miss her! Imorgon vilar jag upp mig och tar nya friska tag på torsdag istället!

Ps. KAN GRANNARNA SLUTS HAMMRA!!! IT'S DRIVING ME INSANE!! Ds.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0