"slå igång en rulle"

Nu är jag duschad efter en kvällspromenad. Skönt, skönt. Känner verkligen att fettet börjar växa på magen. Jävla beasås och alkoholhaltiga drycker! Eller helt enkelt avsaknaden på träning...? Skärpning på mig! BIG TIME.

Hahaha, sofia, nu blev jag ju sugen på toast efter din kommentar ;) Spank ya'll som säger fina saker about my nails. Jag älskar dom. Super schnygga. "Olala, sexiga!" var mickes första utlåtande. Hehe.

Nu ska vi slå igång en rulle här hemma i renoveringsstöket. Water for elephants blir det ikväll. Good night, cyberpeeps!


Någon som har sett denna? What did you think?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: millan

åhh den är skitbra!

2011-07-22 @ 00:22:41
URL: http://forell.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0