"old school-cutting"

Hej cyberpeeps!

Igår låg jag och pressade (som ni såg) i solen och njöt av en SOLIG ledig dag. Idag är det som vanligt - mulet - när jag är ledig. Det slår aldrig fel. Vad är det med mig och dåligt väder? Detta ger mig dessutom en jävulsk pannknack. Får ofta det av spännings-väder. Förstår ni vad jag menar? Det är varmt men man vet att det snart kommer börja regna. Åska.

Gårdagens sol-look:

The U S and A-bikini. Micke fick välja.

Anyways.. åter till solandet igår.
Jag låg på baksidan helt solo och tyckte att "nu jävlar ska jag bli pepparkaka", dock blev jag så uttråkad att jag hämtade gräsklipparen. Klippning av gräset resulterade i klippning av häcken på baksidan. Japp, you heard me - jag klippte häcken. Med en häck-sax. Ingen elektrisk eller nåt modernt, nej nej - old school-cutting! Och vet ni vad? Det blev skit bra! Och snyggt. Jag är nöjd, och det är min sambo med.

Dålig jävla skit kass bild:


Efter klippningen var jag så utmattad att jag struntade i gräsklippningen och somnade på solfilten. Riktigt skönt var det. Väckningen var nog ännu skönare: "Vi kommer och hämtar dig om typ 30 minuter, så drar vi och käkar kebab." . Det var flytt-gubbs-micke som ringde. När vi hade käkat klart hjälpte jag också till att flytta. Micke var redan på plats sen tidigare för att hjälpa våra kära vänner att flytta sambos. Och på kvällskvisten invigde vi deras fina lya med pizza, öl och en massa surr!

Bra torsdag!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0