"längtar efter en bobcat"

Hejsan hoppsan!

Jag började min lediga söndag med att klippa gräsmattan i shorts och bikinitopp. Det är på två sätt det här med att klippa mattan när det är finväder. Positivt - man kan passa på att få en bränna. Negativit - Det är så sjukt svettigt! Att klippa när det är mulet ute är fan skönast. Vad säger ni andra gräsklippande läsare?

På baksidan är det vildvuxet.. där kan man inte köra med klipparen, och jag har ännu inte lärt mig hur trimmern fungerar. Så baksidan längtar verkligen efter Micke, så att säga. Och jag längtar efter en bobcat som kan meja ner skiten till en fin gräsmatta.


Igår var det lugna puckar. Vi cyklade down town för att köpa godis, samtidigt som vi pratade gymkort. Bra kombo! En öl och ett glas vin till kortspelet, sen fick det vara godnatt.

Imorgon ska vi på bio!! Bad Teacher! ÄNTLIGEN!

Jag har hört att den ska vara grymmisch!

Nej, nu ska jag fortsätta blow dry:a mitt hår! Tjarå.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0