"jag redigerar inte mina bilder"

Good morning, peeps!

Fick en kommentar som undrade hur jag redigerar mina bilder, eftersom jag ser så annorlunda ut i verkligheten. Well, jag redigerar inte mina bilder?? Jag kan ibland öka kontrasten på bilderna, så att färgerna blir bättre. Eller göra svartvit, eller fula mig i paint. But thats it? Jag har ingen aning om hur photoshop funkar, har det inte ens på datorn. Om jag är snyggare på bild än in real life? Haha, vem vill lägga upp fula bilder på sig själv egentligen?

Hoppas du är nöjd med svaret - att jag inte redigerar mina bilder.

Känns lite creapy att folk jag inte känner har koll på mig, vet vem jag är och hur jag ser ut (trots att jag inte ser ut som i bloggen, eeehehe?).. Kanske är dags att lägga ner bloggandet? Puss hej!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Malin

Vad står det på din arm? :)

2011-07-08 @ 12:44:08
Postat av: Anonym

Läser din härliga blogg dagligen, och tycker det skulle vara synd om du slutade.

Du är fantastiskt duktig på att skriva, och gör det intressant att läsa även om du bara skriver hur morgonkaffet smakade!

Som sagt, jag läser gärna mer av din blogg!

2011-07-08 @ 13:13:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0