"fula kläder"

Jag hade planerat att cutta gräsmattan ikväll, men istället fastnade jag framför Charlie's Angels. Jävlar vilka fula kläder man hade för 10 år sen! Helt galet. Och sminket... herregud.. VEM har sminkat dessa stackars damer? Oj oj oj. Men det spelar ingen roll - den är bra rolig. En riktig chickflick! Eller nåt i den stilen.

Och apropå dåligt mode..

..gick förbi spegeln här hemma och såg STRINGEN.
Det är inte ok. Inte ens när man är själv hemma.

Trots att jag inte klippte gräset har jag varit liiite produktiv med hushålls sysslorna tycker jag.. diskat och tvättat + hängt tvätten. Lite cred får jag för det va? Inte? Äh, skit på er!

Nu ska jag ta en dusch, se klart filmen och sen söva.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Hur redigerar du dina bilder? Du ser så väldigt annorlunda ut i verkligheten. Menar inget illa men blir bara nyfiken.

2011-07-08 @ 03:30:13
Postat av: Nadim Missjö Maroc

Du är den hetaste och vackraste tjejen som någonsin har existerat !! O_O wow !!

2011-07-16 @ 21:16:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0