"så underbart vackert"

Här kommer bilderna från nyårshelgen! Micke och jag var där med Tobbe och Carro. Det var verkligen en fröjd för ögat uppe på fjället! Så underbart vackert! Fint var det, och roligt. Enjoy!

1) Stugan. 2) Tobbe och Carro.

1) Vitt så långt ögat kunde nå! 2) Micke, king på fjället!

Jag verkligen älskar den här bilden! Micke upp på fjälltoppen.

1) Jag chillar och kikar utsikten. 2) Tobbe on the scoooter.

1) Carro hade nya brillor! 2) Det hade inte jag, men tummarna upp ändå!

Micke och Jag.

1) Hahah "utEnför"! 2) Våffelstugan.

1) Oscar och Lina vid grillstugan. 2) Tobbe och Carro brassar över isen.

Jag körde Mickes skoter, och jäävlar vad jag vill ha en egen!
Men ja.. det får bli nån annan vinter. Vi köpte ju ett hus, som sagt.

1) Sitt-dans. 2) Jag förbereder inför plankstek!

GRUPPBILD!!

SKÅÅÅÅL!!

1) Shots! 2) Mera shot!

1) Carro och jag. 2) Hmm, ännu mer(!) shots!

Nyårsdagen:






Lördagkvällen åkte vi in till Lofsdalen centrum och käkade mat på Trapper! Mycket gott. Sen blev det soffläge med ostbågar och choklad. Söndagen drog vi hem. Det tog längre tid än väntat.. strax över 5 timmer. Men det var det värt! God fortsättning på er alla!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0