"sammanfatta lite snabbt"

Tjabba tjena hallå!

Ikväll är jag helt slut! TOKTRÖTT! Klockan ringde 06:00 imorse in sthlm. Det tog mig 1,5h för att komma ut ur sthlm imorse... 1,5h!!!! Jävla köer! Jag älskar staden, men trafiken? I don't think so. Och när jag väl var hemma fanns det ingen vilotid, pang iväg till jobbet! Och nu sitter jag här, i soffan, och slappnar av. Eller ja, först diskade jag! Icke att förglömma.

Jag orkar inte berätta i detalj vad som har hänt i helgen.
Tänkte sammanfatta lite snabbt istället:

Fredag: Åkte till min farbror och fru på söder för qualitytime! Och medan jag fick massage och popcorn, gjorde Micke stan osäker med sin polare. Jag sov på söder med familjen, och Micke sov i övernattningslyan (han jobbar ju i sthlm, remember?)

"God natt!"

Lördag: Lunchade och fikade med Micke innan det var dags för middag på Koh Phangan med poledance-brudarna! Super gött och super starkt var det! Efter middagen drog vi till Ambassadeur och checkade in Battle Of The Pole 2011! Alla var super duktiga, och man blev verkligen taggad till att dansa! En kille från Pole And Fitness Studio var med och tävlade. Han vann "Mr. Attitude" och hamnade i Top 3! Sjukt bra för att vara första tävlingen! Grattis!

Ready to go!

Söndag: Vaknade med Micke i övernattningslyan ute in the ghetto. Fixade till oss och åkte till Skhlm för shopping och lunch, samt middag. Det blev alltså en heldag i gallerian och vi avslutade med film och massa mys!

Söndags-look.

Måndag: Klockan ringde alldeles för tidigt, och det var dags att pussa Micke hej då och brumma hem igen.

Sammanfattning: En riktigt lyckad helg. Det var verkligen MYS på hög nivå med Micke på söndagen. Loved it!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lixy

va fin du är =)

2011-01-26 @ 09:30:26
URL: http://lixy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0