"Titta vilken fin skokartong klackarna kom i förresten"

Jag fick elräkningen idag.. and i say no more. Tydligen så var den inte så farlig, enligt andra med erfarna husägare. För mig var den farlig, livsfarlig! Haha. Jag la den på mickes räknings-hög istället. Bra där, elin!

Just nu har jag kommit ut ur duschen (det blev en kall snabbdusch) och sitter i soffan med nymålade naglar. Så fort dom har torkat blir det marsch pannkaka ner i sängen! Spikmattan en stund och sen somna till Navy cis, eller scrubs. Imorgon är det jobb. Ser faktiskt fram emot det. Så snygga nyheter som kommer in, hela tiden! Lady Rock! Kika in i butiken imorgon vetja!

Titta vilken fin skokartong klackarna kom i förresten! Och två påsar att lägga skorna i. Helt perfekt! Från nelly blir det fler köp i framtiden!

1) Kartongen. 2) Ena skon packad i påsen!

Nu har naglarna torkat. God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0