"jag hittade ett par ruskit snygga skor för 99kr!"

God eftermiddag! Den här dagen har hittills varit kanon! Vaknade och tog det lugnt.. jag fixade sminket och håret medan karln kirrade frulle. Därefter drog vi ner på stan. Fönstershoppade och åt en sen lunch! Eller fönster och fönster, jag hittade ett par ruskit snygga skor för 99kr! Helt galet! Funderar på att ha dom nästa helg i sthlm, när det är battle of the pole! Woohoo! Snygg vm!

Galet dåliga bilder. Gör skorna verkligen inte rättvisa!!
But you get the picture.. Dragkedja och snörning fram, samt tjockare snören runt om foten. Detta är verkligen elin-skor! Så snyggt till jeansshorts i sommar! Mums!

Och nu sitter jag här i soffan och beklagar mig över mitt onda i ryggen, och micke slipar och spacklar pelaren i hallen. Jag försökte vara effektiv jag med, genom att dra loss tapeterna från listerna i golvet.. men det gick ju åt pipan - aj, aj, aj sa ryggen. Så nu är jag sur.

Nu ska jag städa upp efter karlns slipning.. någonting vettigt måste jag ju göra.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Som jag dregglat över dom där skorna!!!! Jag vill ha! hur kunde du få dom för 99 kr bara?

2011-01-15 @ 13:21:07
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0