"Tummen NER för detta.."

God morgon på er! Eller nej, det kan jag väl inte påstå att det är. Stoppet i avloppet är fortfarande kvar (fan, jag som hade hoppats på ett mirakel under natten!), så jag fick kissa i hinken imorse. Haha, you just gotta laugh - live love laugh!

När klockan slog seven o'clock ringde micke bajsgubbarna, men tydligen var inte alla på plats då, så dom skulle återkomma. Jag hoppas för gudarnas skull att dom återkommer snarast, och att dom kommer och fixar vårt problem på förmiddagen. Och sen hoppas jag även på att det inte blir så pass dyrt att jag kan fortsätta shoppa skor i vanlig ordning, nästa månad. Ni kan väl hålla en tumme åt mig? Schyrre!

Jag just nu:

make gif animation

Tummen NER för detta..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Jag håller en tumme för dig :D

2011-01-31 @ 08:59:52
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0