"torkade avloppsvatten och moppade skit"

Fy fan vilken dag.. efter duschen imorse började det läcka vatten nere i källaren. Avloppsvatten. Någonstans är det stopp och vi får inte bukt med det. Men som tur är har vi städat grundligt, så nu luktar det inte skit här längre. Fy fan, jag skulle aldrig palla vvs-jobbet. Helst av allt skulle jag vilja ta en dusch nu, men det går inte. Det går heller inte att spola på toaletten eller i någon kran. Jag har på allvar kissat i en hink. Härligt med hus ju!

I samma veva som vi städade och torkade avloppsvatten och moppade skit, bestämde vi oss för att riva den där jävla bastun som vi aldrig kommer använda. Eller rättaresagt; som inte går att använda. För ett X antal år sedan blev där en vattenskada, och jag förstår varför..

Anyways, vi hittade två enormt stora spindlar när vi rev. Jag började gråta och blev lite lätt hysterisk. Ni som känner mig vet hur mycket jag tycker om spindlar.. not!


Tur att jag har min Micke som skyddar mig från spindlar.

Haha, älskar Hanna's kommentar till bilden på Micke:
"OMG elin STOOOORT GRATTIS!!!"
Well, what can i say? Han är bra het min man. Mums!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

haha fy! Men jag vill ändå komma å hälsa på snart! :)

2011-01-30 @ 23:32:15
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com
Postat av: sis

HAHAHAHA!!

2011-01-31 @ 10:35:10

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0