"Tapterna får vänta"

Heeeeeeeeeeeeeeej!

Jag har just slukat en sallad till middag! Det riktigt knullade i munnen! Sparris, tomat, gurka, inlagd paprika, bacon, grönsallad och fetaost. Sug på den ni! Jag saknar faktiskt inte kolhydrater så mycket som jag trodde att jag skulle göra det. Äh, går bra det här! Varför gå tillbaka till skiten när min kropp mår bättre utan? Makes no sense.

Nu börjar nya säsongen Top Model! Jippi! Tapterna får vänta, för detta måste ses!

Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Vad är en "tapter"? :D



Jag tyckte top model va så dåligt så jag gick och baddade tapet jag. Det luddiga under är fasen helt omöjligt så jag får stå med svamp och vatten samt spackelspade och gnugga. :P

2011-01-10 @ 21:29:04
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0