"Satan i gatan vilken bra smak vi har."

Måndag, igen. Ny vecka och nya möjligheter! Ikväll efter jobbet ska jag riva ner tapeterna i vardagsrummet! Det är vitt nu, som vi ska ha sedan också, men det är en jävla strukturtapet! Usch! Så den måste bort bort bort, och sen måste vi slipa slipa slipa och sen kan vi måla! We ♥ white!

Det blir så fruktanslöst fint här hemma! (Eller ja, just nu är det saker all over! Men man ser att det blir fint!) Och fort går det! Tur att man har en karl som är så jävla duktig på allt vad renovering heter! Och tack för att vi har så fina vänner som hjälper till.

Igår hämtade vi det nya golvet också. Valnöt. 730kg golv bar jag och Micke in. Fy fan, säger jag bara. Ett paket vägde 15kg.. och efter några vändor blev mina klena armar som spagetti! Totaly worth it! Vi kunde inte hålla oss från att sprätta upp ett paket och lägga ut på golvet, och nu är jag mer pepp än innan! Satan i gatan vilken bra smak vi har. Är ni nyfikna nu, vänner? Kom och hälsa på vettja!

Snodde en bild från google.se
så att ni kan se hur det TYP kommer se ut:


Nu är det dags att gå till jobbet! 12-19. Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Åååååh, jag ser att en visit från mig är ett måste, för jag är NYFIKEN! :)

Puss

2011-01-10 @ 11:49:38
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Lou

Erkänner att jag är avis på dig/er som får renovera och greja. I ett helt hus dessutom! Som är ERT! Inte nån billig skitlgh inom gavleg. =)

Puss!

2011-01-10 @ 12:55:59
URL: http://saganas.blogspot.com/
Postat av: Bea

Ååhh.. ser att ni har samma golv som vi la i förra lägenheten och som vi funderar på lägga igen i huset nu!!! =)BRA SMAK!!! ;-)

2011-01-14 @ 18:43:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0