"Så kan det gå när inte haspen är på!"

I don’t wanna work today, maybe I just wanna stay
Just take it easy cause there is no stress.
I know it’s not an awful crime, something special in my mind
Nothing’s gonna cause me distress.
I text my baby on her phone, try to get his sexy body home
That’s the way I wanna spend my day.
Got to find an alibi, cause I don’t wanna waste my time!
I don’t wanna feel this stress.

Som sagt.. jag har inte sådan stor lust att sticka iväg till jobbet alldeles strax. Men what to do? Det är mitt eget fel att jag är lite hangover! Något som ska bli skönt är faktiskt promenaden dit - fresch air!

Igår var vi ju som sagt på interpool med tobbe, carro, sofia, carlos och sjuan. Jag började med en kopp kaffe och tänkte att "nej, jag ska vara nykter".. tre kaffedrinkar, två shots och en drink senare önskade jag att jag hade nöjt mig med den där kaffen. Så kan det gå när inte haspen är på!

Talk to ya'll later!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0