"Pole and Fitness studio"

POLEANDFITNESSTUDIO.SE
Där hittade jag mig igår! Dunder kul! Klicka in på länken för att anmäla er till en kurs, eller köpa lite snygga träningskläder! Pole and Fitness studio ligger i Hemlingby, Gävle. Snygg lokal, snygga instruktörer! Love it!


Jag är fortfarande i valet och kvalet hur jag ska göra i framtiden med dansen. Det är verkligen hur jävla roligt som helst! Och grym träning! Men smakar det så kostar det, och just nu står tapeter och gips högre i kurs än träningskort. Damn it! Vi får se.. jag har några dagar på mig att fundera.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Stina

Tyvärr så är dansen slut för mig :(

Oxå på grund av att det ska kosta så in i bomben för att det ska smaka .. suger !!



2011-01-13 @ 16:01:42
URL: http://clittycummings.wordpress.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0