"Kära Anonym"


Kära Anonym, svaret är YES. Jag använder nu för tiden även Mary Kays medium-coverage foundation. Och jag är helt förälskad i den! Jag har aldrig förr använt flytande foundation, men nu är jag hooked! För mig gör det inget att den inte är täckande. Min hy har aldrig varit så pass dålig att jag behöver något täckande. Därför gillar jag även mineral foundation!

1. Mary Kay medium-coverage foundation, beige 400.
Smörjer in the whole face.
2. ID Bare Minerals, medium beige.
Sveper över ansiktet med pudret.

Och när vi ändå är inne på make up så måste jag slå ett slag för primern! Primer än en kräm som man lägger på ögonlocket innan man börjar med sin ögonskugga! Den gör så att sminket sitter stenhårt, och man slipper fula "ränder" på ögonlocket som lätt kan bli. Ni förstår vad jag menar?

I lördags sov jag med sminket (brukar aldrig hända annars!!) och på söndagen när vi shoppade sa kassörskan att jag hade en sådan fin ögonskuggs-sminkning. Haha, kul att höra eftersom det var en dagen-efter-make! Och det var tack vare primern! Skuggan satt som berg. Naturligtvis går den bort, när man tvättar ansiktet, lätt.

Well, hoppas du är nöjd med svaret.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

tack för svaret :) har oxå provat mary kay foundation men fick dålig hy av det. ha en bra dag :)

2011-01-27 @ 11:14:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0