"Jag som har haft span på dessa länge"

Det gick bra att jobba idag - fick bra feedback från chefen, och det uppskattas alltid! På lunchen tog jag en sväng in på Scorett, och jag säger bara OH MY GOD! Trodde bara det skulle vara skitskor där inne, men icke sa nicke! Dessa balla pjucks var nersatta med 700pix! Jag som har haft span på dessa länge! Lycka!

Dom silvriga nitarna var guldfärgade först. Men det var ingenting lite nagellack inte kunda råda bot på! Åh, me love! Svårt att göra skorna rättvisa på bild.. som vanligt. Dom är mycket tuffare i verkligheten!

Nej, nu kommer snart Micke hem med resten av ingredienserna till tacopajen. Mums! Hörs imorgon, för ikväll ska vi bara mysa!! ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Alexandra

Knäppis dom dära skorna kom för någon dag sedan =) de är en nyhet. ja köpte ju också dom :P

2011-01-27 @ 21:27:30
Postat av: Ida

Hittade as snygga skor där jag med. nedsatta med 600 kr.. Nöjdöga!!

2011-01-27 @ 21:56:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0