"jag dricker kaffe med 7 dagar gammal mjölk i"

Igår satt Micke uppe halva natten och fixade en ritning över huset.. för hand - på papper! Datorer, vad är det liksom? Haha, men det blev jätte bra. Han är verkligen jätte bra min karl. Vi har så många bra idéer nu, och jag kan knappt vänta tills vi får förverkliga dom! Living the dream!

Micke är på väg till k-rauta för att inhandla diverse väggmaterial just nu. Själv ska jag damma av lite här hemma. För det mina vänner, det är något som behövs göras vill jag lova! Sen ska jag ringa Sofia och dra en långprommis med henne och Alva! Kvällsplanerna har dock blivit ändrade.

Annars då? Hmm.. tja, jag dricker kaffe med 7 dagar gammal mjölk i. Smart va? Konstigt att det inte blivit några klumpar eller att det inte luktar illa? Ja ja, jag över lever nog.


(BILDER KOMMER IKVÄLL, i promise.)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Hhihihi men Elin, nu får du kanske sitta på rutteriet imöra när du super gammal mjölk!



Åh, golvet det toksnyggt (tycker vi iaf)! Längtar tills jag får se ert place igen, kommer bli apbra!



Puss

2011-01-08 @ 21:12:47
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Men gud. Var jag full när jag skrev?

2011-01-09 @ 22:38:08
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0