"jag är the centre of attention på facebook"

Igår innan jag somnade blev det klick klick klick klick på nelly.com's hemsida! Woohoo! Jag är fan helt till mig! Ska jag vara helt ärlig visste jag inte vad skorna kostade innan igår. Jag hade tippat på ca 700pix, men när jag går in ser jag ju att dom inte alls är dyra! What the fuck, liksom!? "Varför har jag inte köpt dom tidigare?" frågade jag mig själv. Anyways.. nu är dom snart hemma i mina ägor.

Och apropå snart hemma! Jag väntar fortfarande spänt varje dag på min iphone 4! Where are you!? Just nu har jag lånetelefonen from hell. En gamal nokia. Känner mig som en riktig loser, haha.

OCH APROPÅ LOSER, tydligen fick jag höra av en bekant att jag är the centre of attention på facebook. Jag har inte läst eller sätt någotning själv, men har ju mina gissningar vad det handlar om. Haha. Detta var precis vad jag ville. Provocera. Jag vann! igen. När någon börjar försvara sig, då vet man att det tog hårt. Me like. Det jag skrev om handlade om sms och telesamtal, så att ni stalkers inte blir förrvirrade nu.

Och apropå facebook.. igår vad jag inte särskilt smart:

HAHAHAHA!!! Fan, jag menade ju domherre! Snacka om att det kan bli fel ibland.

Nu ska jag fixa facet inför en kväll på jobbet!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0