"Jag är en sucker for love"

Håret är tvättat. Naglarna är lackade. Benen är rakade. Väskan är klart-att-packa-ner-imorgon-redo. Biljetten är framlagd. Well, nu kan jag go to bed tror jag. Imorgon 17:30 rullar bussen (Jaaaag vet! Det suger att åka buss! Men tåghelvetet var ju dubbelt så dyrt!) mot huvudstaden. Först öppning på snyggaste butiken i stan, och sen åka åka åka! Jag längtar mest av allt efter att kyssa min sambo, men även efter den goda maten med poledance-brudarna och tävlingen vi ska se! Jag är en sucker for love i guess. ♥


Nu ropar spikmattan på mig! Sov så gött,
hörs en sväng imorgon kanske. Annars nästa vecka.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0