"Idag kör jag på uppsatt.."

I wanna work work. Snart är det dags för jobb! Jag nästan längtar tills jag är där faktiskt! Det blir så bra med den nya floorplanen! Så för en gångs skull är det riktigt roligt att svettas järnet på jobbet!

Idag kör jag på uppsatt.. orkade inte fixa håret faktiskt.


Snackade med morsan för några minuter sedan. Bestämde att det blir ett besök nästa vecka. Bra bestämt. Och i samma veva ska jag hälsa på Andréa, jag är sååå nyfiken hur fint det blir i deras hus!

Nu ska jag get dressed! Ciao for now.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Tänkte nästan skriva och berätta vad snygg jag tyckte att du var, men... Kom på att du redan visst det ;P puss!

2011-01-20 @ 11:16:25
URL: http://raspberrylime.normalt.nu

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0