"Idag känner jag mig leopardig."

Micke vaknade. Micke somnade. Lika bra att "låta honom samla kraft", som han så fint uttryckte det. Det vill säga; sova ut och vara pigg som en mört inför skottning av taket och andra things. Well, you know what im talkin' about!

Själv måste jag samla kraft till att klä på mig. Eller rättaresagt; samla kraft till att hitta något att ha på mig. Idag känner jag mig leopardig. Kanske kör en leoklänning och svart pälsväst? Eh, who knows? Kom in på jobbet så får ni se vad det blev vettja! Tjing tjing!


Sminket och håret klart iallafullafall. Nu är det bråttom!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Tagit bort slingorna? Haha! Ja, men vi skulle ju inte ha hållit i oss.. Stoppa i dig mat nu du då kvinna så du blir lite pigg. Vi ska på bio ikväll vi, hör av er om ni är sugna på att hänga på! :)

2011-01-06 @ 17:02:38
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0