"Husfix står på hans schema idag!"

Morning ya'll! Imorse gjorde det ont i hela kroppen när klockan ringde. Träningsvärk from hell. Jag kände mig verkligen svag när jag drog på mig tofflorna och morgonrocken och gick ut i köket. Förutom att ha en jävla värk var jag nämnligen utsvulten, så det blev frukost at once! Bacon, keso och tomat. M-m-mm!

Micke ligger fortfarande och snoozar i sängen. Jag somnade som en stock igår innan han hann lägga sig. Jävligt romantiskt. Inte. Ska gå in och pussa lite på honom nu, så att han inte sover bort hela förmiddagen. Husfix står på hans schema idag! Igår efter dansen hade han och Tobbe rivit ännu mera innertak. Me likey like it! Idag ska det fortsättas med diverse ombyggnationer, och imorgon ska balken upp i talket och de bärande väggarna bort! Jag längtar.

Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0