"God morgon på er!"

Inatt har jag sovit lika a goddess! Kanske att det berodde på att jag låg på spikmattan en stund innan jag somnade? Kanske inte? Bra sov jag iallafall. Jag vaknade helt utvilad strax innan 9. Så den här morgonen har börjat bra. Skönt!

Jag har precis ätit min första oopsie förresten!!! Bakade en sats när jag steg upp så att jag kunde käka dem till frulle. Och vad kan jag säga? Dom var goda. Smaklösa, men ändå goda. Jag öste på vallmofrön och sesamfrön innan jag slängde in dom i ugnen, så att dom skulle bli lite roligare i smaken. Gött, gött.

Bilderna kommer från google.se. Inte mina oopsiesar så att säga.

Nu ska jag dricka lite kaffe, ta en till "smörgås" och sen blir det till att riva ner tapeterna! Jag har två väggar kvar, så det fixar jag relativt snabbt. Synd att min mobil är inne på lagning igen, annars hade ni fått lite in-action-bilder!

God morgon på er!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Heeeey, kan du inte slänga ut ett recept på dem? Jag vill baka i heeeelgen! Btw så tycker jag vi borde ses snart. Kiss

2011-01-12 @ 10:35:51
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Kim.N

Jag tycker också du borde slänga upp ett recept. Skulle gärna prova dem.

2011-01-14 @ 10:49:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0