"Fråga: Är dom för somriga?"

Sådär.. outfit done! Det fick bli ett svart fodral med svarta strumpbrallor, och över det en transparent svart blus, med skärp i midjan. Black it is! Och dessutom tänkte jag slänga ut en bild på hur mina fynd-skor ser ut! Ni fick ju en sådan sjukt dålig bild sist..

1) Outfit. 2) Shoes. (Och nej, dom ingår inte i dagens utstyrsel!)

Jag funderar starkt på att ha heelsen på lördag. Fråga: Är dom för somriga?
Jag tänkte ha min acne pistols-liknande stövlar på dagen, och sen byta när vi är inne. Alltså på Battle Of The Pole tävlingen in stockholmo.

Nej nu ska jag dra på mig mjukisbrallor och promenera down town! Hörs ikväll!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Vart har du köpt skjortan Eliiin? Grymt snyggt

2011-01-20 @ 20:22:19
Postat av: Ida

Fick skorna av mamma igår!! :D

2011-01-21 @ 21:47:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0