"då kan vintern fara åt helvete."

Well, well, well... igår åkte vi ju som sagt till Daniel och Maria för middag. Otroligt gott kött med svampsås och en fantastisk sallad! Himelskt! Övriga sällskapet åt även home made klyftpotäter. Efter maten hade jag och Micke planerat en myskväll. Film och mörk choklad. Så blev det icke! Vi stannade och drack vin, öl och drinkar fram till tolvslaget. Riktigt trevligt!

Igår hade jag för övrigt min lilla skinnjacka och nya pälsvästen över! Jag längtar som en galning till våren! Kom värme kom! Så länge det inte finns tillräckligt med snö för att åka skoter, då kan vintern fara åt helvete. Håller ni inte med?

Nej, nu ska jag joina Micke i duschen och sen blir det frulle! Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0