"Vad kan vara värre än att förlora ett barn?"

Igår när jag låg i solariet hörde jag på radion hur en 15årig flicka blivit påkörd av skolbussen, och dött. "Fy fan, vad hemskt" tänkte jag. På eftermiddagen ringer mamma mig, "elin, det har hänt någonting hemskt..."


Flickan som dog igårmorse var min "pappas" kusins barn, Hilda Malm. Trots att jag aldrig har träffat henne blev jag väldigt upprörd, och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Jag tyckte så synd om familjen, om Håkan. Många gamla känslor bubblad också upp. Vad kan vara värre än att förlora ett barn?

Så när jag såg denna film nyss, rann tårarna som aldrig förr..

Klicka på bilden för att se filmen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Usch vad hemskt :( hade precis börjat leva sitt liv. :(

2011-02-04 @ 08:04:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0