"solbrillorna jag fick av mamma"

Än så länge har isoleringen och plasten som håller den på plats, INTE rasat ner. Puh! Jag blev faktiskt nervös där ett tag. Tanken slog mig också att ett spöke lyfte på en av de små stenarna i ljusfatet och slängde ner den igen.. bara för att liksom. Men jag håller nog på spik-från-taket-teorion. Känns tryggast så. Typ.

Förresten, jag har inte visat solbrillorna jag fick av mamma va?

Jag har ett par likadana i vitt, köpte dom eftersom det inte fanns svarta. Men nu har jag även den färgen! Total lycka eftersom i love black! Wiihoo, kom solen kom! Nu vill jag använda skinnjackan och solbrillorna! OCH nya jackan mamma har med sig på lördag som hon beställde åt mig from the internet! Någon som har klurat på vad det är för en jacka? You'll see!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0