"ruskit peppad"

Hej hopp!
Igår sprang jag på Ullis på stan. Och jävlar i min låda vilken tight body hon har skaffat sig! Jag blev ruskit peppad av att se henne! Så nu jävlar är det slut på äta-vad-jag-vill-efter-operationen-för-att-jag-har-ont-perioden! Rutin, rutin, rutin! Ska försöka köra den där crosstrainern varje morgon. Helst längre än 15 minuter, haha, men jag är så sjukt otränad just nu!



Vardagsmotion:
5km + allt spring på jobbet i 7h.
Tänkte gräva fram stegräknaren och se hur långt jag går @ work!
Icke vardagsmotion: Crosstrainer en kvart. Bättre än inget.

Frulle: Ägg och bacon.
Lunch: Liten sallad.
Mellis: Caffe Blatte.
Middag: Har inte riktigt bestämt mig än.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: m

http://www.tradera.com/Klader-16?search=bantning

2011-02-23 @ 09:44:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0