"Pink Ladies-shorts"

Dagens lunch: Baconsallad, + 3 lysmelk till efterrätt ;)
Alltså: Tomat, gurka, sallad, romansallad, rödlök, bacon, parmesanost, ceasardressing. som en ceasarsallad fast utan krutonger och kyckling, med andra ord.

Förresten! Jag hittade (eller rättaresagt kom på att jag hade) ett par gamla "Pink Ladies"-shorts i en låda! Woohoo! Supersnygga ju! Micke gav tummen upp, och det är ju alltid uppskattat. Nu vill jag ha sommar!

Jätte svårt att ta bild på sig själv sådär! Bryter ju fan ryggen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Tröjan känner jag nog igen! :D sån har ju jag med hehe

2011-02-18 @ 15:29:44
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0