"Our house, is a very very very fine house"

God morgon, peeps! Inatt har jag - som förutspått - sovit väldigt bra. Dessutom vaknade jag utan (okej, inte utan.. men nästan) smärta i magen! Underbar start på dagen! Sovit gott och sovit bort smärtan. Hell to the yeah!

Idag är det freeezin' cold utomhus! Det känns inte särskilt cool att jag måste iväg och handla. Brr! Jag längtar så djävulens mycket till vi skaffar oss en kamin! Åh, trots räntenyhterna är jag så sjukt glad över att vi köpte det här huset! Vårt hem! Lycka, lycka, lycka! Our house, is a very very very fine house, som någon sjöng en gång i tiden.

Vi kan ju låtsas att sopsäcken är kaminen, so you get the picture.

Tänkte att ni skulle få en bild på väggen som är borta också:

1) Micke in action! 2) The wall is gone! Eller ja, rummet är borta.

Av det lilla ni kan se så måste ni ändå förstå hur mycket bättre det blev? Vi har alltså rivit ner väggarna till ett genomgånsrum som låg till höger om entrén. Nu får vi en öppen planlösning och en stor hall! Wonderful!

Det är ett stort litet hus vi bor i. 90kvm "bara", med en lika stor källare. Källaren ska vi senare inreda, vilket innebär att boytan kommer bli mycket större. LÄÄÄNGTAR!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Kommer bli såååå snyggt!

2011-02-16 @ 10:38:25
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0