"Nu kommer det bli skitnsyggt"

Har du smycken som inte används? Eller kanske är det i fel färg? Jag har iallafall massor med smycken och accessoarer som är i fel färg, storlek eller bara inte så jävla snygga. Shopaholic som man är har man samlat på sig en del..

Anyways, jag fick detta halsband av mamma. Men eftersom guld inte är någon favorit spraylackade jag det i svart! Nu kommer det bli skitnsyggt till en tubtop! Don't ya think?

Och ja, jag vet att jag ser ut som en simpson-karaktär på den andra bilden.


Helst av allt skulle jag velat ha halsbandet i silver, men eftersom svart vart allt vi hade hemma körde jag på det! Vi får se om det blir lite glitter senare också! Det är inte alls svårt att göra om smycken som man har hemma! Brukar ni pyssla?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

nä bara pyssla om barn ;P men du får gärna pyssla lite åt mej du =)

2011-02-11 @ 18:07:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0