"medeltjock"

Åh, jag sitter och njuter av värmen från brasan fortfarande! Ryggen brinner nästan upp när jag sitter här och bloggar! Skönt! Jag längtar som en galning tills vi skaffar en kamin vi med! Längta, längta, längta!

Om en timme så drar jag till Östanbo och hämtar upp morsan för lite shopping! Och efteråt blir det en sen lunch hos mormor. Det ryktas om grönsakssoppa!

Nu ska jag fixa håret! HATAR platt hår. Iallafulafall på mig själv.

Och hade det inte vart för csn-helvetet hade jag kunnat tagit mig råd att köpa löshår. Mycket vill ha mer, som dom brukar säga. Jag vill ha en hel hästman på mitt huvud! Tjockt och långt! Nu är det bara medeltjockt och långt. Mycket vill ha mer. Japp.

Och apropå medeltjock.. skinny grrrls kan slänga sig i väggen! My curevs are kickin'! Haha, jävlar vilken attityd jag drog på mig imorse! Woop!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

japp dina curves are kickin! =)) Avundsjuk på ditt ass jag haha =) ses sen! kraaam

2011-02-19 @ 11:34:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0