"Man kan aldrig få nog av tacos. "

Men chá chá bloggen! (läses med överdriven fjortis-dialekt för bästa känslan!)

Dagen har minst sagt varit lång idag. Tunt på kunder i hela gallerian, skulle jag vilja påstå. Sprang in till BikBok och träffade Cassandra på lunchen! Vi ska gå på möte och sen fika, nästa vecka. Ett mycket, mycket spännande möte. Gaaah, finally! I'm so excited! Nu blev ni nyfikna va? Heeheehee.

Nu ska jag slänga in tacogratängen i ugnen. Sjukt tråkigt att käka det ikväll när vi ska äta det på lördag. Östanboarna kommer och dom beställde det, and i don't blame them! De-li-cious! Man kan aldrig få nog av tacos. Håller ni inte med?

HJÄÄÄÄLP!! Det ramlade just ner något i ljusskålen framför mig! Typ en spik från taket kanske? OH MY GOD! Kommer det rasa ner nu eller?? Isoleringen trycker ju som fan på plasten.. gotta go!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Mm låter super gott!

Och JA jag blev väldigt nyfiken på vad mötet är om ;D haha!

2011-02-03 @ 19:07:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0