"Känner mig ganska stolt"

Nu händer det saker här! Micke ringde "Hej! kan du ta släpvagnen och hämta mig?!" frågade han. Sagt och gjort! Jag sprang ut och kopplade på vagnen och agerade hjälte! Jävla skoterhelvete alltså! Som tur är var det något rätt simpelt som gått åt helvete. Micke och 'farsan' är ute i garaget och undersöker saken nu..

Känner mig ganska stolt som inte ens tvekade när han frågade om jag kunde komma. Jag menar, det är inte alla tjejer som vet hur man kopplar på en vagn inte! Eller kanske inte ens vågar köra med en? Dock är det ju verkligen inte rocketscience.. men ändå. Micke's skoterpolare blev förvånade. Hehe, jag suger åt mig dom bra kommentarerna som den svamp jag är!

Och sen vill jag bara ge lite svar på tal. Det är en person som insisterar på att kalla mig transa over and over again. Cooomee oooon hörru! Att jag har mycket smink? Det har jag faktiskt inte. Säkert inte mer än dig. Skillnaden är att jag använder mörka ögonskuggor. Thats it! Kom på något bättre du vill försöka såra mig. För just nu skrattar jag. HA HA HA.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

det är tråkigt folk ska hålla på så när syftet är att såra. självklart handlar det om avundsjuka isåfall. du är jämt kanonsnygg tycker jag o utan smink är du lika vacker. kram!

2011-02-19 @ 13:08:50
Postat av: Ida

jag vågar göra det! :) får ju fixa med hästsläpet själv varje gång jag måste använda de :p

2011-02-19 @ 15:42:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

jag vågar göra det! :) får ju fixa med hästsläpet själv varje gång jag måste använda de :p

2011-02-19 @ 15:42:10
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Andrea.

Haaaaaallå transa!????? Vad tänker nöten som skriver såna kommentarer egentligen?



Jag använder nog släp ett par gånger i månaden i varje fall. Hade även stort släp när jag jobbade och efter lite träning så är jag numer proffs på att backa med släp, komma in i trånga utrymmen med släp osv.

Mammsen kör hästsläp två-tre gånger i veckan så jag skulle vilja säga att de tjejer som inte kan köra med släp - KAN KANSKE INTE KÖRA ALLS?



Haha, de har ju TAGIT KÖRKORT liksom, då SKA man kunna manövrera släp! ;)



We go girls! (och du, fortsätt sminka dig PRECIS så snyggt som du redan gör. Grr ;) )

2011-02-19 @ 19:53:43
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Angelica Persson

hahaha transa ? yeah right :-P Avundsjuka kallas det , för vem skulle inte vara avundsjuk på din grymma kropp, ditt galet snygga hår och för att absolut inte glömma dina GRYMMA tatueringar. nä avundsjuka it is bara att vissa inte vågar erkänna det!



You go ! och skit i alla idioter, finns alltid dem som vill såra och förstöra..

2011-02-20 @ 20:03:45
URL: http://www.angeliiixx.soclog.se
Postat av: Anonym

Sök upp ip numret och kolla upp vad det är för folk som skriver så. Så kanske dom håller truten sen!

2011-02-22 @ 02:03:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0