"jag är grymt avundsjuk"

Inte nog med att jag är grymt avundsjuk på detta:

Jag är även avundsjuk på att han är och tränar ikväll! Jag vill ju också träna! Micke har så otroligt lätt för att lägga på sig muckler (tycker iallatjockafall jag!) och jag vill inte se ut som en blobba bredvid honom! Därav min avundsjuka. Förresten så läste jag något förödande idag!! Om 3 veckor får jag träna magmusklerna LÄTT, och om 5 veckor så får jag träna normalt. SINNES!

Efter min operation har jag verkligen blivit taggad till träning! Detta berodde väl antagligen på att jag var så otroligt uppsvälld, och kände att "Jag dör hellre än ser ut såhär i sommar!!!". Eller nåt i den stilen. Pepp, pepp, pepp!

Kanske att jag ska börja skriva vad jag äter om dagarna så att ni kan ge mig tips på vad jag ska strunta i, vad jag ska lägga till and so on! Är ni med på det?

Frulle: Det vet ni ju redan, men men.. 2 hårdkokta ägg, 1 tomat, keso, kaffe.
Lunch: Kyckling i currysås + liite ris.
Middag: Tomatsoppa, hemmagjord.
Under dagen/kvällen har jag även tryckt några cashewnötter!

Vad sägs om detta intag?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

låter väl bra :) kanske lite lite?....eller jag ska väl inte säga nåt jag egentligen med tanke på mina matintag :P

2011-02-16 @ 22:09:59
Postat av: Mickis

Jag har också tänkt hoppa kalorierna, det verkar ju vettigt men har så sjukt dålig fantasi när det gäller mat så det ska bli kanon om du skriver vad du äter kanske man kan få lite tips :)

2011-02-16 @ 22:12:46
URL: http://melgh.blogg.se/
Postat av: Angelica Persson

vill du vara stenhård men kolhydrater o allt sådant bör du inte äta tomater, dem innehåller ganska mkt. O sen inga nötter ;-) Dem är sprängfyllda med kplhydrater även om dem är bättre än ex godis.



Men jag personligen tycker att det såg bra ut ditt dagsintag, lite mer varierade grönsaker kanske ?

2011-02-16 @ 23:15:36
URL: http://www.angeliiixx.soclog.se
Postat av: Madde

Jag går på Xtravaganza nu för att lära mig äta rätt och gå ner i vikt då jag varit väldigt dåligt på de här med mat. Jag får iaf äta nötter som är osaltade och max ½dl/dagen för dom innehåller bra fett som kroppen måste ha så de är bara att äta på:) Sen är de lite sunt förnuft när man ska äta:) Min tallrik ska vara en knytnäve rotgrönsaker, en knytnäve kött,fisk,kyckling eller ägg och en handflata med sallad:) Sen självklart träning på de så jag tror inte de blir några större problem för dig när du väl får sätta igång och träna igen:)

2011-02-17 @ 09:49:06
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0