"Jag är alldeles för kär"

Istället för att sura över snön åkte vi och solade, tidigare idag. Faktum är att vi båda längtar efter sol och värme, även om vi är bittra över den dåliga vintern. Hade jag ett solarium hemma hade jag alltid varit pepparkaka! Jag förstår inte somliga som envisas med sin blekhet. Ett förslag: Unna dig en trip till solarieöarna nån gång i veckan för si sådär 30 spänn! Get it?

Vad har vi annars gjort denna slappa söndag då? Förutom att vi sov rekordlänge (okej, för mig var iallafall det rekord) så har vi organiserat här hemma, pantat flaskor, handlat mat, sett två filmer och well, inte så mycket mer. Det kan vara skönt att inte göra något vettigt ibland också.

Just nu håller Micke på att packa väskan inför kommande jobbvecka. Jag hatar verkligen att han jobbar borta. Jag är alldeles för kär för att inte ses på typ fyra dagar! Waaay toooo inlöööve, really. Snart är det dags för duschmys och sen march in till sängen. ♥ Good night, peeps!


Ge mig styrka att förändra det jag kan förändra,
mod att acceptera det jag inte kan förändra,
och förstånd att inse skillnaden.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Emma

Jag skulle väldigt gärna sola solarium men jag har sjukt känslig hy och har jätte mycket leverfläckar som blir fler varja gång jag solar, min mamma har haft malignt melanom så jag vågar inte, men det klart som fan att det är snyggare att vara brun, jag får kämpa på med min brun utan sol, uuuh

2011-02-07 @ 11:16:50
Postat av: sofia

hahahaha MEN ELIN ...fy dej! Du kanske är brun och fin nu men tänk på att det är sjukt vanligt med hud cancer och HUR skrynklig blir man inte när man blir gammal då?! Du är otroligt vacker vare sig du är vit,brun eller GUL! PUSS!

2011-02-07 @ 18:41:00
Postat av: Elli

Hur bär du dig åt kvinna!?

Hur kan du ständigt vara så kääär!?

Kanske dags att dela med sig av dina bästa kärlekstips lagomt inför allahjärtansdag;)

Take care! Massa kramar!

2011-02-08 @ 11:14:00
Postat av: M



Jag satsar mer på långvarig skönhet :)

Dvs inget solarium och solskyddsfaktor på sommaren.

Jag blir brun ändå och håller huden fräsh.

På vinterna kan man alltid använda brun utan sol.:)

Men jag tycker att det blir lite mer spännande om man inte går runt och är brun året runt ändå tror jag.

Det är ju lite charmigt när man får sommarens första bränna sådär.

2011-02-09 @ 08:15:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0