"Hello everyone!"

Hello everyone! Did you miss me?
För jag har saknat er! Vilka fina kommentarer, snyggingar!


Jag har just avslutat en kvart på crosstrainern här hemma. Puh! Snacka om att konditionen är körd i botten! En kvart kanske inte låter så mycket, men jag lovar - det är jobbigt. Svetten rann och fettet brann. Förhoppningsvis.

Nu ska jag kirra håret, sminket är redan klart:

Snyggt va?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

HAHA skiiitsnyggt!

2011-02-22 @ 10:43:09
Postat av: Anonym

hahahha nej nej fram med dig istället du e lite lätt mer bildskön=)

2011-02-22 @ 12:19:45
Postat av: Frida

Men viilken pudding! Jag älskar din nya stil ;) It´s a keeper! :D (Or not, men det skulle säkert passa dendär transawannabeäckletviallaogillar) puss!

2011-02-22 @ 15:46:11
URL: http://raspberrylime.normalt.nu
Postat av: Ida

Snygg sminkning! Ny Ögonskugga? ;)

2011-02-22 @ 18:12:05
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0