"GOD NATT!"

Tack mina vackra vänner för dom fina kommentarerna - och right back at you, grrr!
make gif animation

Nu tror jag bestämt att det är dags för sängen. Tvätta bort sminket och skrubba gaddarna först bara. Blev helt slut efter att jag käkade.. heelt sluut. Sopslut. Ja, ni fattar. Så ingen crosstrainer ikväll, tyvärr.

Imorgon är jag ledig igen. Fan, jag är ledig för ofta! Då hoppas jag på plusgrader så att jag kan skrapa uppfarten från ojämn is! Någon annan som ska sysselsätta sig med det också kanske? Kul med hus ju. Och så blir det en promenad, med carro, såklart! Brinn fett, brinn!

GOD NATT!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Nä fixa uppfarten får traktorn göra ;)

2011-02-02 @ 19:29:14
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0