"God natt. Igen."

Jag sitter fortfarande här.. i soffan.. framför datorn. Micke är inte klar med sina bestyr, så duschen fick vänta. Och jag får vänta. Jag tycker så synd om honom som åker imorgon, varje måndag, strax efter fyra på morgonen! Sjukt!

Och jag tycker extra synd om honom som har ansvar för den där skitbilen dom har som arbetsbil, att den måste stå och ta plats på vår uppfart, och att det är han som måste skrapa och sopa den. Han som måste börja sin morgon i en iskall bil. Han som måste åka först av alla. Nej, fy fan för att ha en uppfart alltså. Haha.

NU tror jag visst att han är klar. God natt. Igen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

hahaha "Nej, fy fan för att ha en uppfart alltså"

2011-02-07 @ 10:43:38
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0