"förra sommaren"

Jag sitter och kollar igenom lite gamla bilder från förra sommaren..


..och jävlar i min låda vad jag längtar till denna sommar!

Förra sommaren hade jag ju noll zip nada zero noll semester, så denna sommar kommer bli så otroligt skön! Bara att hålla tummarna för att vädret blir lika skönt! Dessutom blir det P&L för första gången in my life! Spännande! Carro, jag säger bara FOXY LADIES!

Nej, nu ska jag hänga tvätten och sen göra lite lunch. Det lutar åt baconsallad.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Ooh ooh.. Foxy Ladies! Snyggast på festivalen vettu!!

2011-02-14 @ 16:51:44
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0