"Don't hate me, 'cause you aint me!"

Ikväll har jag kikat på Bruce Almighty och surfat efter tatueringar. Eller well, jag vet ju vad jag ska boka tid för i veckan.. Men insperation får man aldrig nog av. Och tatueringar får man aldrig nog av. Jag vill bestämt att Micke ska boka tid för något, snart! Det är inte mer än rättvist att vi båda gaddar oss med jämna mellanrum. Haha, jag låter så jävla knäpp just nu. My point: Det är grymt snyggt med tattoo's, och jag ska boka tid för en ny i veckan!



Don't hate me, 'cause you aint me!

Nu ska jag borsta gaddarna, lägga mig på spikmattan, watch some tellie och sen sova! Imorgon hoppas jag på finväder eftersom jag har planerat in en morgonprommis! Well, time has come to dream about tatueringen jag ska göra soon.. very soon. Och sen ska jag drömma om Micke. Japp, thats it. Natti natt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ingela Eriksson

SNYGGA jävel hörrö!

2011-02-08 @ 11:46:51
URL: http://wearethenobodies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0