"dålig kondis jag"

Men jävlar i min låda vilken dålig kondis jag har! Poledancen har gett mig muskler, men ingen kondition.. det ska gudarna veta. Hoppade upp på crosstrainern här hemma och köra i relativit högt tempo - pallade 15 minuter. Haha, jesus christ! Det blir en lättare promenix alldeles strax, och då pallar jag lätt mer än 15 minuter, thank god! Ikväll är det sista poleträningen för min del. Sucks! Men vad ska man göra liksom? Shit, en riktig bränna-fett-dag. Sådana dagar är mer än välkomna!

Och dessa kommentarer är också mer än välkomna:

Ledsen att göra dig besviken "linnea",
men det tycks enbart vara du som ser mig som en transa. Sorry!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha va??? är det nån som kallat dej transa? men jisses vad är det med folk egentligen?....

2011-02-02 @ 11:18:58

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0