"Café au lait, typ."

Tur att man har något minne... NOT! Var nere i tvättstugan nyss för att slänga in en maskin.. kollade efter spindlar, sorterade tvätten, kollade efter spindlar, slängde in tvätten, kollade efter spindlar, måttade i tvättmedel, kollade efter spindlar, och det var då jag upptäckte det! Och nej, ingen spindel - thank god - utan att sköljmedelshelvetet var slut! Så grymt jävla irriterande! Jag visste ju för fan att det var slut, och har varit slut i några dagar! Tur att man skriver en inköpslista när man ska handla. Fuck. Nu körde jag igång den ändå. Första gången jag tvättar utan sköljmedel. Och sista!
I ärligheterns namns så kunde jag ju faktiskt ha gått iväg till affärn och köpt sköljmedel istället för att köra utan, men seriously.. jag pallade inte det! Ska ju faktiskt ut på promenad strax. Får köpa det senare. Jävla Micke att ha den där jävla bilen i det där jävla stockholmet. Eller nåt.

Jag borde kanske hämta hit min bil? Hm.. nää. Känns olustigt att behöva casha försäkring och sånt skit för två bilar varje månad. Eller?

Lugnar mina irriterande nerver med ett glas kaffe. Eller ja, kaffe med varm mjölk. Café au lait, typ. Kaffeblatte. Latte.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Vi har två bilar, men det är ju för att vi bor så långt ifrån stan som möjligt typ! haha! :p därför måste vi ha två. Tänker inte bli fast här ute om han är ute och åker;D

2011-02-02 @ 20:08:12
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0