"att använda idomin som ett lipstick"

Tack för alla tips angående torra läppar!

Ingen verkade vara så förtjust i idomin-kuren, haha! I can see why!

Visst är det snyggt med ljusa läppar, men att använda idomin som ett lipstick.. no thanks! Själv kör jag ju som sagt på Make Up Store's läppenna SANDSTORM, eller läppstiftet EXIT om jag vill ha ljusa läppar. Nu längtar jag till sommaren ännu mer. GAAH!

Och nu när vi ändå har mina läppar in close up.. vad säger ni - fylla eller inte?

Jag får nog hålla med Micke och säga INTE. eller..?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: marlene

INTE!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-14 @ 21:12:47
Postat av: sis

nej naturligt är bäst än uppblåsta fula ank-läppar!

2011-02-15 @ 10:54:20
Postat av: Ida

iiiinte*!

2011-02-15 @ 11:30:22
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0