tatueringen på fingret.

Många har frågat hur det gick med den där lilla texten på pekfringret jag gjorde för nån månad sen. Och tja, inte så bra skulle jag väl säga. Haha. Den är nästan helt borta. Man kan INTE se vad det står.
 
Men lugn i stormen, för jag ska fylla i den. Trycker man nålen för hårt/djupt när man tatuerar så blir det "blurrigt". Och den risken ville vi inte ta! Det är tydligen svårare att gadda fingrar än tex armen. Så hellre fylla i en gång för mycket, än att det ska bli keff.

Jag har bokat en ny tid i januari, för jag ska även köra en cover up på handleden. SKULLE. Jag fick för mig att jag skulle ha rosor och döskallar på armen istället för mina stjärnor. Sagt och gjort, jag sprang till Niklas och bokade en tid. MEN efter några dagars genomtänkande av detta insåg jag att "Nja.. vet inte riktigt.". Så jag sprang återigen över till Niklas som skissade upp en ros över stjärnorna så att jag skulle få en hum om hur det skulle bli.


Jag tvivlar inte på att den skulle bli snygg.. men jag vill nog behålla stjärnorna ändå. Som uffe sa "Varför då?! Det är ju dina första" och dessutom tycker jag inte ens att dom är fula eller nåt. Fick nåt infall där ett tag. TUR jag inte hann göra det.


Så eftersom det bara är fingret som skall fyllas i hoppas jag att det finns en tid innan nyår istället. Ska snacka med honom imorgon när jag ändå är nere på stan @ work.

Här har ni bilder på mina andra tattos:

1) tribal vänster ben. 2) tribal höger revben (ouppdaterad bild).

3) text på vänster insida arm. 4) döskalle bakom höger öra.

5) tribal på magen. MIN FAVORIT.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: anonym

ääääälskar dina tatueringar, du har sån jävla bra smak!

2011-12-05 @ 17:26:41
Postat av: Angen

Nice, jag gjorde ett M på mitt finger, och han sa att de förmodligen måste fyllas i nån gång.

Tycker inte du de gjorde ont? haha..jag har 15 tatueringar..och INGEN har ens gjort ont..men det lilla M:et på fingret gjorde fittigt ont! haha!

2011-12-06 @ 15:55:20
URL: http://angenf.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0