men hallå där!

wzup niggah?

Idag började jag denna vecka med att vara ledig. Så istället för jobb stod snöskottning på schemat. BLÖTsnö. Jävlar i min låda så tungt det var! Jag var blöt i svett när jag var klar, och mina armar + rygg var helt slut. Jag hade tänkt träna idag.. men så blev det icke.

Massuppfitta mig inte nu, för jag klagar INTE. Jag tycker det är underbart att det kommer snö! Det var lite tungt med blötsnö bara. Så snälla tomten, ge oss lite kyla så det blir en vacker vinter.

Kolla brevlådan! Haha! Fy fan va ful. Det ligger en sprillans ny i källaren som ska sättas upp. Den har ju bara legat där i sex månader nu.... så kanske är dags att byta? Eller?

När jag hade skottat gjorde jag lite lunch; falukorv med spenat, ost och tomat + potatis. Riktigt gött var det! Vi äter potatis så sällan här hemma, så nu kändes det som att jag åt riktig husman!

Innan den for in i ugnen.

Sen då? Hmm..

Louise kom förbi så vi har druckit kaffe, surrat, spelat kort och käkat tacos.

En bra dag. Imorgon är det jobb.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0