mästerkocken!

Idag gjorde jag köttfärslimpa, potäter och brunsås (ej påse!!) till middag. First time ever! Och vet nu vad? Det blev sjukt gott!! Typ den godaste jag ätit.

Sofia och Carlos kom hit för en film ikväll, och hon passade på att smaka lite av min skapelse. Den fick MVG av henne, också!

Man blir så nöjd när man provar något nytt och det blir helt perfekt resultat! Nöjd, glad och stolt. Snart är jag en äkta hemmafru. Ska bara bli lite bättre på att baka först!

Nu är det dags för oss att sova här hemma - mästerkocken och mästerätaren! S & C har precis lämnat "Micke och elin's super-duper-crib" efter en riktigt trevlig kväll.

Tack sofia för hjälpen med hallen! Inspirations hjälpen. Kommer bli perfa!

Over n out, natti natt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0