hjärnsläpp!

Vet ni vad som är riktigt irriterande? Jo, det är när man är inne i ett bra städ-flow och precis ska skura golven, och så inser man att skurmedlet är slut! Jesus christ liksom! Jag som alltid brukar köpa nytt när det börjar tryta här hemma. Klantigt elin, riktigt klantigt.

Här har vi en del andra... klantiga.. människor:


Så jag ska väl dra på mig träningskläderna nu, ner på gymmet, till affärn och hem igen för att skura och duscha. Och hänga tvätten. Göra matlådor ska jag också fixa. Lugn och skön dag, men mycket gjort. Typ.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

Jag brukar skura med diskmedel :) fick tips av en "husmors"kollega att det funkade bra. Brukar blanda det med vatten i blomsprutor också och ha som lite allrengöring när jag dammar och putsar bort fläckar och torkar bord :)

2011-12-05 @ 14:25:28
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha den sista var ju klockers! skrattar så tårarna sprutar!

2011-12-05 @ 15:01:18
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0